7 Haziran 2015 Pazar

Ter Kokusunun Önüne Geçilebilir

Yaz bir türlü gelemedi, ki gün sıcak olsa üç gün yağmur yağıyor... Ama sonunda o sıcaklarla kavuşacağız. Tatil demek olduğundan çok sevsek de hatırlatmak isterim ki aynı zamanda sürekli terlemek demek. Ve normal olarak ter kokusu nefret edilesi şeylerden biri. Yazın deodorantlarda kesmiyor kimisini... Bordo Oje bu konuda bir mucizeden bahsedecek şimdi. :)

Babe Roll-On Deodorant

Aşırı terlemeyi düzenliyor ve gerçekten gün boyu koruma sağlıyor. Öyle reklam cümlesi değil yani... Ayrıca içeriğinden dolayı cildi yumuşatıp rahatlatıyor. Alkol içermiyor ve alerji yapmıyor. Hani hep diyorlar ya gün boyu ferah kalın diye, Babe Roll-On ile mümkünmüş yeni anladım ben de. Zaten kokusu da taze ve ferah.











Erkeklerde bile işe yarayacağını düşünüyorum.. Hatırlatırım insan terlemeli, terlemek önlenmemeli. Çünkü ter ile vücut istenmeyen maddeleri uzaklaştırıyor. O nedenle yapmamız gereken aşırı terlemeyi düzenlemek. Babe' yi deneyin derim, zaten kendini kanıtlamış bir marka...

Zırt pırt arayım canından bezdirdiğim VAVENDU çalışanlarından öğrendiğim güzel bir ürün oldu benim için. :) Babe Roll-On' u vavendu.com 'dan çok sağlam bir indirimle alabilirsiniz. Babe için başka kampanyaları da var üstelik.

Mis kokulu bir yaz geçirmeniz dileğiyle...

7 yorum:

  1. merhaba babe ürünlerini bende seviyorum :) bu arada bloğuma yorum için teşekkürler bloğunu takibe aldım 15.kişi olarak bende beklerim gfcden takibe alırsan sevinirim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen takibe alıyorum :) yorum yaptığımda aldım sanmıştım:)

      Sil
  2. Koku değilde şu ıslaklığa bir çare bulsalar çok iyi olacak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıslaklığa bir şey yapmasak daha iyi sanırım.. toksinler bir şekilde atılmalı. ama illaki istemiyorum dersen bir tavsiyem olacak...:)

      Sil
  3. Merhaba ! Blogumda `Bloglar arasi dayanisma etkinligi` ni baslattim. Katiliminiz, ben ve benim gibi arkadaslar icin cok onemli. Davetimi kabul edersen cok sevinirim. Sevgiler izmirleydisi :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blog etkinliği sayesinde blogunuza rastladım ve takipteyim :)
    Banada uğrarsanız sevinirim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil