29 Haziran 2015 Pazartesi

Peeling Sevenler El Kaldırsın

Çok tuhaf bir benzetme olacak ama; hani annelerimiz banyoyu, mutfağı çamaşır sularıyla iyice ovmadan temizlenmediğini düşünür ya, işte ben de ne kadar günlük cilt temizliğimi yapsam da hafta bir ya da iki defa peeling yapmazsam cildim temizlenmiyor diye düşünüyorum. Azıcık obsesif gördüm kendimi ama durum budur canlar... :)

Çok çok sevmediğim sürece aynı ürünü devamlı kullanmıyorum. Yeni ürünleri keşfetmeyi sevdiğimden sanırım. Şu ara peeling konusunda Babe gözde markam. Babe Comforting Hydra Exfoliator.






50ml' lik ambalajda haftada bir ve iki defa kullanacak olduğumdan uzun süre yetecektir diye düşünüyorum. Bu peeling de dikkatimi çeken içeriğindeki jojoba yağı oldu. Çünkü jojoba yağı cilde nem sağlayan bir yağ. Peelinglerin çoğu cildi kurutur. Yüzünüzü duruladıktan sonra gerilme hissi yaşamıyorsunuz.

Cildi kızartmıyor, tahriş etmiyor. Kullanması zevkli bir peeling. Yaşasın peelingden gelen temizlik hissi. :) Haftada bir ya da iki defa ıslak cilde masaj yaparak uygulayın ve bol suyla durulayın.

BABE'nin an itibariye VAVENDU 'da 3 al 2 öde kampanyası mevcuttur. Güzel bir yaz sepeti yapmak isteyenler için BABE Roll-On ve Babe Yüz İçin Yağsız Güneş Koruyucuyle birlikte sipariş verebilirler. Ben öyle yapacağım. :))

Sevgiyle kalın...

1 yorum:

  1. Peeling sevilmez mi, hatta bazen aşırılaşıp tahriş ettiğim oluyor cildi, uzak duruyorum bu ara! Dayanışma etkinliğinden geliyorum, bize de beklerim sevgilerle^^

    YanıtlaSil