25 Haziran 2015 Perşembe

Kurumuş Dudaklara Çözüm Var

Selamlar efendim.. :) Bir Ramazan ayına daha hep beraber hoş geldik... Ne kadar açlığa dayanıklı olsam da uykusuzlukla birlikte bu ay birazcık yorulacağımı tahmin ediyorum. Ama konumuz yorgunluğumuz değil aksine susuzluğumuz..

Yaz aylarında daha fazla su içmemiz gerekirken, maalesef bu ay daha az içiyoruz. Susuzluğun vücudu ek olarak yorduğu doğrudur ve ilk olarak da susuzluk dudaklardan belli oluyor.

Dudaklarımızı koruma altına alalım kızlar!

Öncelikli tercihim Avene Cold Cream Baume Levres. Faydaları rahatlatma, besleme, koruma, tahriş gidermedir. Dudaklarınız yarılmaya hatta çatlamaya başlar başlamaz kullanmaya başlayın. Hani şu dudakları kızartma yemiş gibi parlatan ama hiçbir işe yaramayan dudak balsamlarıyla karıştırmayalım, etkili bir dudak koruyucu gerçekten.





Ve Avene'den sonraki tercihim Blistex Lip Relief Cream. Genelde acil durum çözümümdür. Benim gibi dudaklarınızı ısıran biriyseniz tavsiye ederim. Isırıp kanatınca ya da üst deriyi fazla soyunca sürün hemen peşine. Azıcık yakıyor, belirteyim...





Alışveriş adresimiz bellidir, VAVENDU candır, heyecandır!

2 yorum:

  1. merhaba bloglar arası dayanışma sayesinde buldum sizi..bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  2. süper fikirler deneyeceğim:)

    YanıtlaSil