21 Mayıs 2015 Perşembe

Eyeko ile Tanışmam

Dermaceutic'i incelerken Seltek Kozmetik ile tanışmıştım. Ve Seltek'in sadece Dermaceutic ile yetinmediğini de öğrendim. :) Keyifli bir öğrenme süreci oldu benim için çünkü Eyeko ile tanışmış oldum. Dermaceutic konusunda beni bilgilendiren Vavendu'nun güzellik danışmanları saolsunlar.:) Sizde 0530 892 93 82 ve 0850 840 67 34 nolu telefonlardan kendilerine ulaşabilirsiniz... Bu kadar bahsetmişken vavendu.com 'dan Eyeko ürünlerini %10 indirimle alabilirsiniz.




Eyeko'ya dönelim.

Londra'nın çok sevilen göz makyajı ürünleri markası... Maskaraları, eyelinerları, faları, kaş besleyici ve şekillendiricisi, kirpik şekillendiricisi ve başka bir sürü ürünü var. Skinny Liquid Eyeliner ve Mascara şimdiden favorilerim arasında yer aldılar bile. :)





Eyelinerın kalıcılığı güzel, kalem şeklinde olduğu için uygulaması da rahat. İlk başta zorlansanız bile çabuk ve kolay alışırsınız. Alışmak için bir iki defa eyelinerdan önce kalem çekin gözünüze üstüne eyeliner uygulayın. Şaşıracağınızı garanti ediyorum.

Maskaraların en sevdiğim yanı hem kalıcı hem de o kalıcılığa rağmen temizlemesi çok kolay. Yapış yapış kalmıyor kirpiklerinizde.

Son olarak günlük far kullanmayı sevenler için Me&My Shadow kalem göz farı tavsiye edilir. Ten renginize göre 3 renginden birini seçebilirsiniz. Ya da üçünü bir alıp şahane bir dumanlı göz makyajı yapabilirsiniz.




Bir iki tane You Tube videosu paylaşıyorum. Abarttım sanki ama gerçekten çok sevdim ben. Derin bakışlarınız olsun canlar..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder