3 Mayıs 2015 Pazar

Dermaceutic Mask 15

Dermaceutic Mask 15 deneyimime hoş geldiniz. Bugün eczanelerdeki cilt bakım günlerinden birine katıldım; SELTEK kozmetiğin Dermaceutic markasının bakım günüydü.

Aklımda iki ürün kaldı ve Mask 15 bunlardan biri, diğeri de Dermaceutic Hyal Ceutic. İkinci üründen sonraki yazıda bahsedeceğim.


Dermaceutic Mask 15





Kil ve glikolik asit kombinasyonundan oluşuyor. Cildinizi suyla ıslatıp maskeyi uygulayın. İçeriğindeki %15 glikolik asit sayesinde maskeyi cildinize iyice yaydığınız andan itibaren yanıyorsunuz. Mecaz falan değil, gerçekten cildiniz cayır cayır yanıyor. Ama korkmayın, zarar veren bir durum değil bu. Aksine beklenen bir durum. Maskeyi suyla iyice duruladıktan sonra yanma hissi geçiyor. Cildiniz hassas ise kızarmanız da normal. Veeee şimdi aynaya bakın kızlar. Tertemiz parlayan, mükemmel cildiniz karşınızda. Şimdi de dokunun... Pamuk gibi değil mi?

Cildinizi muhteşem hale getiren bu şey tam olarak Dermaceutic Mask 15. Yağlı ve akneli ciltler için bir maske aslında. Ama bir kereye mahsus gözeneklerimin sıkılaşması için uygulamayı güzellik uzmanı uygun buldu. Sanırım uzun bir süre fondöten ve pudradan uzak kalabilirim. :)

Aklımdayken söyleyeyim haftada bir iki defa sadece geceleri uygulayın. Ve uygun nemlendirici ile nemlendirin.

Vavendu.com' da Mask 15' in indirimli olduğunu söylememe gerek var mı?  Vavendu' yu seviyorum. :)

1 yorum:

  1. Merhabalar bloğunuzu Modaland'da keşfettim ve izlemeye aldım :) Bana da bekliyorum :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil