4 Nisan 2015 Cumartesi

Vichy Dermablend Fondöten

Fondötende ilk aradığım özellik kapatıcılıktır. Tabi pürüzsüz bir kapatıcılıktan bahsediyorum. Cildin kusmayacağı, akmayacak ve gözenek gözenek kalmayacak bir fondöten.

Tavsiyem bir makyaj markasından olmayacak canlar. hatta şaşırabilirsiniz ama cilt bakım ürünleri ile tanıdığımız VICHY fondöten konusunda bence çıtayı fazla yükseltmiş.

Vichy Dermablend Fondöten 4 tonuyla karşımıza çıkıyor: Opal 15, Nude 25, Sand 35, Gold 45





En sevdiğim yanı ağırlık yapmaması, cildiniz nefes almaya devam ediyor. Resmen fondöten kullandığınızı gün içinde unutuyorsunuz. Öyle maske gibi donup kalmıyor yüzünüzde. Mericmek tanesi derler ya işte tam o kadarı tüm yüzünüz için yeterli olacaktır. Fırçayla uygulayın çünkü çok yoğun. Ne kadar yoğun ve kapatıcı olduğunu gözlerinizle görün diye yazının sonuna bir video ekliyorum. 

Fotoğraftaki Dermablend Nude 25, renk hakkında size fikir versin diye ekledim.






Vichy'nin eczane ürünü olduğunu öğrendik. Ama tab ki cebimizi de düşünmemiz gerekiyor değil mi? :) vavendu.com'u bu yüzden seviyorum. Çünkü %20 indirimle alıyorum ordan. :) 
Ve izlerken yok artık diyeceğiniz videomuz için hepinize iyi seyirler...




4 yorum:

  1. şansa bak ki ben de bu hafta blogumda la roche posay toleriane teint mineral' i yazmıştım:)) tavsiyen üzerine vavendu'dan alışveriş yaptım ve sevdim kendilerini. tekrar teşekkür etmek istedim sana.. TEŞEKKÜRLER SEZİN :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim:) memnun kalmana da çok sevindim :)

      Sil
  2. merhaba yazın çok faydalı oldu :) takibe aldım sizi bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazımı beğenmene çok sevindim:) ben de takibe alıyorum seni.. görüşmek üzee...

      Sil